ویژگی های یک کلینیک دندانپزشکی مطمئن

ایجاد یک مارک قابل اعتماد برای عمل دندانپزشکی شما ممکن است مهم‌ترین کاری باشد که می‌توانید برای موفقیت در بلند مدت انجام دهید.

در این راهنما، ما در مورد مولفه‌های اصلی ایجاد یک برند دندانپزشکی قابل تشخیص بحث می‌کنیم. چیزی که همه دندانپزشکان و DSOهای موفق درک می‌کنند و آن را اجرا می‌کنند.

اگر دستورالعمل‌های عملی موجود در این راهنما را دنبال کنید و آن‌ها را عملی کنید، خود را برای یک موفقیت طولانی مدت آماده خواهید کرد.

مارک بهتر، به معنای نتایج بهتر بازاریابی است. به معنی مراجعان بیشتر، درآمد بیشتر و در نهایت تأثیر مثبت بیشتر بر جامعه‌ی شما و به طور کلی صنعت دندانپزشکی است.

هدف از مطرح کردن نام تجاری شما این است که به مشتریان خود کمک کنید تا به وضوح و به راحتی تفاوت شما و آنچه ارائه می‌دهید را با سایر رقبا درک کنند.

۷ ویژگی کلینیک های برتر و برند دندانپزشکی

Nash kassam می‌گوید: من با هزاران دندانپزشک در سراسر آمریکای شمالی صحبت کرده‌ام. خیلی طول نکشید که فهمیدم چرا بعضی از کلینیک های دندانپزشکی به طرزی شگفت‌انگیز موفق هستند و بعضی دیگر نه. در اینجا من در مورد ۷ ویژگی که کلینیک‌های برتر دارند بحث می‌کنم.

از نظر بصری بهترین باشید

هر دندانپزشکی که با او صحبت می‌کنیم فکر می‌کند که بهترین است، واضح است که این امکان‌پذیر نیست! خود را به جای بیماران قرار دهید و سعی کنید به این فکر کنید که آن‌ها چه معیارهایی برای تعیین بهترین بودن کلینیک دندانپزشکی شما دارند. آیا خوب بررسی شده‌اید؟ آیا شما روی فناوری‌های جدید سرمایه‌گذاری کرده‌اید؟ آیا وبسایت و فضای اداری کلینیک دندانپزشکی شما کیفیت مراقبت شما را نشان می‌دهد؟ آیا شما بهترین پرسنل شهر را دارید؟ آیا بیمارانتان شما را به دوستان خود معرفی می‌کنند؟ آیا به خاطر بهتر بودن تا به حال جایزه گرفته‌اید؟

باید بدانید که شما در صنعت «خدمت» هستید و مردم دارند برای یک «تجربه خوب» هزینه می‌کنند!

مردم شما را برای تجربه‌ای که ارائه می‌دهید انتخاب می‌کنند. مانند یک مصرف‌کننده فکر کنید!

چرا آن‌ها باید بین شما و کلینیک دندانپزشکی آن طرف خیابان، شما را انتخاب کنند؟ به کلینیک دندانپزشکی خود مانند یک شرکت هواپیمایی نگاه کنید و اینکه مشتریان شما همه مشتری‌های درجه یک هستند. چگونه می‎توانید آن‌ها را اغوا کنید تا سفیر تجارت شما شوند؟!

ساختار BONUS (امتیاز دهی) در کلینیک دندان‏پزشکی خود داشته باشید

 ما نمی‌توانیم بگوییم چقدر شاد نگه داشتن کارمندان‎تان می‌تواند مهم باشد. روی رشد آن‌ها سرمایه‌گذاری کنید، اهداف جمعی را تعیین کنید و با هم رشد کنید. من تضمین می‎کنم هنگامی که همه از افزایش درآمد بهره‌مند می‎شوند، جهش چشمگیری در خدمات مشتری و مراجعه بیمار مشاهده خواهید کرد.

با 4R مهم بر بازاریابی داخلی تمرکز کنید

بازاریابی داخلی کم هزینه‌ترین راه برای رشد کلینیک دندانپزشکی شما است.

قبل از سرمایه گذاری در سایر فعالیت‌ها، بر روی 4R (رزرو مجدد، مراجعه، بررسی و فعال‌سازی مجدد) تمرکز کنید.

آیا سیستم و فناوری لازم را برای به حداکثر رساندن تلاش‌های بازاریابی داخلی خود دارید؟

روی رشد خود سرمایه گذاری کنید

شما نباید تفکر خود را به یک کلینیک دندانپزشکی محدود کنید، از امروز تجارت دندانپزشکی خود را شروع کنید! اگر به طور فعال در زمینه رشد تجارت خود سرمایه‌گذاری نمی‎کنید، زمان شروع آن فرارسیده است. فقط رقابت سخت و دشوارتر می‌شود. من پیشنهاد می‌کنم ۵٪ از درآمد سالانه کلینیک دندانپزشکی خود را به بودجه‌ی بازاریابی اختصاص دهید. با پیاده‌سازی سیستم پاداش و آموزش تیم خود، داشتن یک بازاریابی داخلی را عالی شروع کنید. پس از انجام این کار، بر یک وبسایت دندانپزشکی و یک استراتژی بازاریابی دیجیتال بسیار متمرکز سرمایه گذاری کنید. 

قیف فروش خود را بهینه کنید

چه بخواهید و چه نخواهید در صنعت فروش هستید. بهترین‌ها برای بهینه‌سازی قیف فروش خود هزینه می‌کنند تا مطمئن شوند تلاش خود را به حداکثر رسانده‌اند.

تمرکز بر روی این موارد الزامی‎ست:

– اطمینان حاصل کنید که یک تجربه شگفت‌انگیز از دندانپزشکی و “کار با کیفیت، تیم دوستانه و محیط لذت بخش” را ارائه می‌دهید تا افراد شما را دوباره انتخاب کنند.
– اطمینان حاصل کنید که تیم کلینیک دندانپزشکی شما برای تبدیل تماس به قرار ملاقات آموزش دیده است.
– اطمینان حاصل کنید که وب سایت کلینیک دندانپزشکی شما برای تبدیل کلیک به تماس، بهینه شده است.
– اطمینان حاصل کنید که کمپین‌های بازاریابی کلینیک دندا‎پزشکی شما برای هدف قرار دادن افراد مناسب و به صرفه‌ترین روش ممکن بهینه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *